
Функціональність класу Label зводиться до того, що він знає, як намалювати об'єкт String - текстовий рядок, вирівнює її потрібним чином. Шрифт і колір, якими малюється рядок мітки, є частиною базового визначення класу Component. Для роботи з цими атрибутами передбачені пари методів getFont/setFont і getForeground/setForeground. Задати або змінити текст рядка після створення об'єкту за допомогою методу setText. Для задання режимів вирівнювання в класі Label визначені три константи - LEFT, RIGHT і CENTER. Нижче наведений приклад, в якому створюються три мітки, кожна - зі своїм режимом вирівнювання.
import java.awt.*;
import java.applet. *;
public class LabelDemo extends Applet {
public void init() {
setLayout(null);
int width = Integer.parseInt(getParameter("width"));
int height = Integer.parseInt(getParameter("height"));
Label left = new Label("Left1", Label.LEFT);
Label right = new Label("Right2", Label.RIGHT);
Label center = new Label("Center3", Label.CENTER);
add(left);
add(right);
add(center);
left.reshape(0, 0, width, height / 3);
right.reshape(0, height / 3, width, height / 3);
center.reshape(0,2 * height / 3, width, height / 3);
}
}
Немає коментарів:
Дописати коментар