понеділок, 16 липня 2012 р.

Текстова поле TextField

Текстова поле - елемент GUI, який дозволяє нам вводити текст. Текстове поле взагалі приймає тільки одну лінію введення; для багаторядкового введення ми використовуємо елемент textarea.

У Java, щоб створити текстове поле може використовуватися будь-який з наступних конструкторів :
          TextField () : Створює нове текстове поле
          TextField (int columns)  : Створює нове текстове поле із заданим числом стовпців
          TextField (string s)  : Створює нове текстове поле із заданим рядком
          TextField (string s, int columns) : Створює нове текстове поле із заданим рядком і заданим числом стовпців.

Розглянемо зазвичай використовувані методи об'єкту Textfield :

Метод
Результат
void setEchoChar(char с) Встановлює символи, які відображені у формі цього символу
void setText(String s) Встановлює текст в елементі TexfField
String getText() Знаходить текст в TexfField
void setEditable(boolean b) Визначає, чи може поле бути відредаговано. Якщо повертає true, то поле може редагуватися; якщо false то навпаки
boolean isEditable() Визначає, чи може поле бути відредаговано. Повертає true якщо та і false якщо ні.



Ми можемо створювати мітки або текстові поля також застосовуючи підхід "drag and drop" в середовищі RAD (Rapid Application Development) або використовуючи код на мові програмування. Кроки, щоб використати ці компоненти наступні:
          1. Створіть елемент (label/textfield).
          2. Встановіть початковий розмір (у разі потреби)
          3. Вирішіть, де треба помістити його на екрані і розмістите.

Приклад 3 показує як використати текстові поля і мітки.

Приклад 3:


import java.awt.*;
class TextComments extends Frame { TextArea txtComment=new TextArea(); Label lblComment=new Label ("Comments :");
public TextComments(String title) {
super(title);
setLayout(new FlowLayout());
add(lblComment);
add(txtComment);
          }

public static void main(String args[]) {
TextComments t=new TextComments("Testing components!");
t.setSize(500,500);
t.show();
          }
}






Ми використали метод setLayout (), щоб змінити розміщення компонентів на екрані. Менеджер компановки визначає, як компоненти будуть розміщені в межах контейнера. Є різні види розміщень, які ми розглянемо в пізнішому розділі. Фрейм, за умовчанням, має BorderLayout, який упорядковує компоненти на схід, захід, північ, і південні напрями.

Немає коментарів:

Дописати коментар